Teknoloji

TikTok’un yeni sohbet serisi AdTalks, sektör liderlerini ağırlıyor

TikTok’un yeni görsel serisi reklam konuşmaları, reklam ve pazarlamanın önde gelen isimlerini ağırlamaya başladı. Reklam stratejilerinden, segmente yaklaşımlarından ve yeni trendlerden, TikTok’u bir platform olarak nasıl konumlandırdıkları ve TikTok’un reklam-pazarlama dünyası için öneminden bahsedecekler.

 

TikTok’u en etkin şekilde kullanan markaların pazarlama yöneticilerini barındırmak, reklam konuşmaları.

 

Daha sonra dizide reklam konuşmalarıFikir önderleri ve akademisyenleri ağırlayarak onların reklam ve pazarlama vizyonlarını TikTok topluluğu ile buluşturmayı hedefliyor.

Barış Aldanmaz, TikTok Türkiye İşbirlikleri Yöneticisi , TikTok’un yeni görsel serisinden şu ifadeleri kullandı: “TikTok’un sadece son tüketiciye değil, marka ve şirketlere de yeni bir alan açtığı bir gerçek. TikTok’ta özgün içerikler son tüketicinin tüketim alışkanlıklarını değiştirirken markaların reklam-pazarlama departmanlarına da tüketiciye ulaşmanın yeni yollarını sunuyor. Bu serinin, markaların TikTok’u kullanarak reklam stratejilerini nasıl geliştirdiğini ve TikTok’un kampanyaları üzerindeki etkisini sergilemek için paha biçilmez bir fırsat olduğunu düşünüyoruz.”

TikTok’un Yemeksepeti marka stratejisindeki yeri

Birinci reklam konuşmalarımisafirlerinden biri Yemeksepeti CMO’su Okan ErolYemeksepeti’nin başarı öyküsünün yanı sıra TikTok’taki başarılarının ana faktörlerini anlattı. Okan Erol‘Şöhret, TikToknasıl konumlandıklarını konuştukları programda.

TikTok’un medya stratejisindeki konumu

Mondelez Müşteri Deneyimi Lideri Ayşegül Gökmen Torun ‘sa, Mondelez’in medya stratejisinde TikTok’u nasıl konumlandırdığını ve kampanyalarında hangi TikTok yapı analizlerini kullandıklarını ayrıntılarıyla anlattı. İlk bölümün bir diğer konuğu Ece Özcan, PHD Türkiye Dijital Yöneticisi TikTok’u kampanyalarında nasıl konumlandırdıklarını ve TikTok’un kampanyaları için stratejik değerini paylaştılar. PHD bünyesindeki markaların geçtiğimiz yıl TikTok kampanyalarıyla birçok ödül kazandığını belirten Özcan, bu başarının temel bileşenlerini TikTok topluluğu için anlattı.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

haber-gerze.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu